Nikmatilah Kehidupan Yang Lebih Sihat Bersama Susu IgG-Plus Smart Naco Sdn. Bhd.

baguih susu IgG-Plus ni!

semua oghang boleh minum tak kigha oghang lelaki ker
pompuan ker bebudak ker oghang tua ker ..... semua boleh!

Sapa yang dah minum tu .... dia tau la khasiat tu macam mana!

Saya mula mengenali dan meminum Susu IgG-Plus Smart Naco ini sejak tahun 2005 dan sehingga kini tetap meminum 1 sachet setiap awal pagi.

Mengapa begitu ?

Tahun 2005 merupakan tahun yang agak mencabar dalam hidup saya kerana pada tahun itu saya menyambung pengajian post basic di Institut Kesihatan Umum,Jalan Bangsar,Kuala Lumpur.Siangnya menghadiri kuliah malamnya pula bergelut menyiapkan assignment.

Di ketika inilah saya berdepan dengan masalah - di waktu malam yang sewajarnya saya gunakan untuk study sebagai persiapan menghadapi peperiksaan tetapi apa yang berlaku saya menjadi tidak bermaya,kurang tenaga dan mudah tertidur.

Sesuatu mesti dilakukan kerana tarikh peperiksaan semakin hampir.Saya mesti mencari supplement untuk top-up tenaga.Ketika melayari internet mencari apa-apa supplement yang sesuai inilah imej Susu IgG-Plus muncul di skrin monitor.

Syukur kerana pilihan saya tepat.Susu IgG-Plus memang serasi dengan saya dan kehidupan malam saya terus berubah bila saya mengamalkan meminumnya.Saya kembali bertenaga dan ceria berdepan dengan nota-nota kuliah dan akhirnya berjaya menamatkan pengajian post basic tersebut dengan cemerlang.

Itu pengalaman @ testimoni peribadi saya.Selain itu banyak lagi faedah kesihatan yang baik akan kita perolehi jika kita terus meminumnya,Insha Allah!.

Anda nak order susu ini ? 
silakan tel / sms / wassup : 019 5456516

Comments

Popular posts from this blog

FADHILAT DAN KHASIA SURAH EMPAT QUL

KHASIAT AIR KETUM

Khasiat Pokok Lidah Ayam