Sms Dari Miri,Serawak Untuk Susu IgG-Plus

BERSAMA MENINGKATKAN TAHAP KESIHATAN UMMAH

Bermula dengan sebagai pengguna yang dapat merasakan khasiat dan manfaatnya,lalu saya terpanggil untuk membantu anda yang sukar mendapatkan produk kesihatan yang berkualiti ini – hubungi/sms saya di 0195456516 untuk sama-sama kita nikmati anugerah Allah SWT ini.

 SETIAP PENYAKIT ADA UBATNYA,KECUALI MATI.

Semasa sedang memandu pulang dari pejabat petang semalam henpon Samsung berbunyi.Ada sms dari Malaysia Timur.Sampai di rumah setelah berbalas sms,akhirnya beliau yakin untuk membeli.Alhamdulillah! beliau dah pun bank in bayaran.

Sememangnya susu awal lembu ini punyai banyak khasiatnya namun tetap segala-galanya tertakluk kepada izin Allah SWT.

Susu adalah minuman kegemaran Rasulullah SAW,jadinya sebagai usaha untuk memohon keberkatan Illahi terhadap usaha kita meminum Susu IgG-Plus ini untuk penyembuhan penyakit eloklah kita berselawat kepada Rasulullah SAW sebanyak 3X sebelum meminumnya.Moga-moga usaha kita ini diberkati Alah SAW.

Seperti biasa,Insha Allah besok aku akan ke Pejabat Pos untuk menguruskan penghantaran produk pesanan itu menggunakan perkhidmatan Pos Laju ke Miri,Serawak..Bayaran Pos Laju tak dikenakan kepada pelanggan.Mereka hanya perlu bank-in amaun bayaran mengikut kuantiti produk pesanan mereka sahaja.

Insha Allah - janji ku pada diri ku akan cuba untuk memberi perkhidmatan yang terbaik kepada semua pelanggan seimbang dengan kepercayaan mereka kepada ku - percaya untuk bank-in sejumlah wang ke dalam akaun aku walau pun secara zahirnya mereka tak pernah bersua muka dengan ku.Terlalu besar dan bernilai kepercayaan mereka itu dan itulah yang amat-amat aku perlukan demi untuk kejayaan usahaniaga ku ini.

Comments

Popular posts from this blog

FADHILAT DAN KHASIA SURAH EMPAT QUL

KHASIAT AIR KETUM

Khasiat Pokok Lidah Ayam