Monday, June 05, 2017

Amalan Sejak Tahun 2005 Minum Susu IgG-Plus


Sejak Susu IgG-Plus ini muncul dalam pasaran di Malaysia pada tahun 2005 dan sehingga ke hari ini saya istiqamah mengamalkan minum 1 paket Susu IgG-Plus sebelum tidur.

Kesannya : Sukar untuk disebutkan di sini kerana nikmat kesihatan itu terlalu besar,terlalu luas kurniaan Allah SWT.Alhamdulillah syukur kepada Nya kerana bagi saya susu ini bermanfaat untuk kesihatan dan top-up tenaga seharian.Saya akan terus meminumnya,Insha Allah!

Nota : Beberapa orang telah menalipon / sms saya bertanyakan susu ini dan akhirnya diam begitu saja.Saya faham kebimbangan anda - bimbang ditipu kerana dewasa ini penipuan dalam perniagaan online ini berleluasa.Saya serahkan isu `kepercayaan' ini kepada anda untuk membuat penilaiannya.Bagi saya nilai RM120 itu terlalu kecil kalau nak dibandingkan dengan azab dari Allah SWT di yaumul mahsyar nanti kerana menipu.

No comments:

Post a Comment