MENGESAN GANGGUAN MAKHLUK HALUS


Kat leher kita ni ada satu nadi, cuba anda sentuh dengan 2 jari. Apabila rasa denyutan nadi tersebut terus anda baca doa seperti di bawah 7 kali.

A'udzubillahissami 'il 'aliimi minasyaitonirrojim, min hamzihi, wanaf khi hi, wanafsihi

Ketika anda baca tiba-tiba rasa pening, sendawa, muntah, menggigil, panas (berpeluh) atau sesuatu bergerak di tubuh anda itu menandakan tubuh anda ada sesuatu gangguan makhluk halus (jin).

Kalau ada simptom tersebut dapatkan rawatan di pusat rawatan islam untuk rawatan selanjutnya. Ini adalah kaedah awal untuk mengesan jin di dalam tubuh kita. Sebaiknya hafal doa ni, dan baca ketika selepas selesai solat.

Maksudnya: Aku Berlindung Dengan Allah Yang Maha Mendengar Lagi Maha Mengetahui Daripada Syaitan Yang Direjam, Daripada Hasutannya, Tiupannya dan Simpulannya.

Bagi yang ingin mengunakan kaedah tersebut boleh tulis diruang komen "izinkan saya untuk beramal". Insya Allah nanti saya ijazahkan.

Insya Allah.. ini hanya sebagai salah satu ikhtiar bagi merawat segala penyakit yg ada didalam tubuh badan kita. Jaga atikad kita, Kebergantungan kita hanya pada Allah swt. Sesungguhnya Allah yg menyembuhkan.

Kredit: fb Norazri Medzlan @ Pusat Rawatan As-Syifa An-Nur

Comments

Popular posts from this blog

FADHILAT DAN KHASIA SURAH EMPAT QUL

KHASIAT AIR KETUM

Khasiat Pokok Lidah Ayam