Rumah Terbuka Aidil Fitri Hasani Books Store

Hari ni jam 12.00 hingga 4.00 petang Hasani Book Store mengadakan rumah terbuka aidil fitri di Husain Nasi Kandar Bandar Baru,Sungai Petani.

Dah dua hari lepas aku terima SMS jemputan dari Hasani Book Store tu.Satu approach yang baik telah dilakukan oleh pihak pengurusan syarikat itu dalam usaha menghargai sokongan pelanggan terhadap perniagaan mereka.

Aku agak mungkin nombor handphone aku tu diperolehi dari borang peraduan cabutan bertuah yang di adakan tidak lama dahulu.Pelanggan yang membuat pembeliaan melebihi RM100 diberi peluang menyertai cabutan bertuah itu.(Kalau tak silap masa tu aku beli kitab Sirah Nabawiyah oleh Imam Nawawi Jilid 1 & Jilid II serta buku Manasik Haji yang jumlah kosnya melebihi RM100)

Aku cadangkan pihak pengurusan Hasani Book Store akan menggunakan kaedah SMS begini juga untuk menjemput pelanggan datang apabila ada promosi jualan istimewa (special offer discount).Seronok shopping time kerana ada buku-buku ugama yang diberi 30% discount - hmmmm masa ni laa nak rembat kitab-kitab kulit tebal yang tebal-tebal tu!

Oleh kerana workload hari ni begitu padat,aku tak dapat menghadiri jamuan rumah terbuka tu namun ucapan terima kasih kepada Hasani Book Store kerana menjemput aku.
Melepas ayam madu!

Comments

Popular posts from this blog

FADHILAT DAN KHASIA SURAH EMPAT QUL

KHASIAT AIR KETUM

Khasiat Pokok Lidah Ayam