Thursday, March 04, 2010

menyerok nasi + gulai panas yub spg 4

Sekali sekala menyerok pekena nasi putih ngan gulai ikan panas di Gerai Yub Simpang 4 Alor Setar - fullamak sedapnya yak terkata.Nasi belum masuk mulut tapi aroma gulainya dah terlebih dulu masuk hidung - itu yang ummphhh yer tuh.Sapa yang makan,dia tau laa macam mana rasanya.Kalau pi sekali tu pas tu akan jadi dua kali,tiga kali dan berkali-kali

Jauh sikit laa dari Pendang.Tapi tak pa,asalkan bahagia!!!

Ada pilihan samada nak gulai ikan temenung,ikan bawal atau ikan pari.Aku lebih suka ikan temenung atau bawal.Kekadang tu aku bantai kedua-duanya sekali.Macam ni laaaa!!!

Tu diaaa .... Gerai Yub Gulai Panas Simpang 4

Ni laa Yub tu...no. henpon dia : 0175502816.Kot-kot la pi Simpang 4 cari tak jumpa...calling calling laaa

Memandang keluar dari Gerai Yub .... hmmmm macam bukan kat Malaysia laa plak !!!

No comments:

Post a Comment