Thursday, December 30, 2010

Karnival Buku Hasani Bookstore

Seperti biasa musim cuti sekolah ini Hasani Bookstore mengadakan Karnival Buku dengan potongan harga yang cukup istimewa.Lokasi kedai-kedai buku Hasani terdapat di Sungai Petani,Gurun dan Kulim.Karnival ini bermula 10 Disember 2010 dan berakhir pada 17 Januari,2011.

Istimewa bagi aku kerana kadar 25% diskaun adalah besar dan memberi peluang untuk aku membeli dan memiliki buku / kitab-kitab yang harga asalnya mahal.Bertambah lagi koleksi buku di mini library ku.Setakat ini pun jumlah harga buku-buku yang sedia ada tu pun dah hampir 5K.

Masa kat Mekah dan Madinah hari tu pun aku membelanjakan hampir SR200 untuk membeli kitab dan bulan Disember ini pun dengan 3 kali bertandang ke Hasani Bookstore Sungai Petani tu dah hampir RM400 aku belanjakan untuk membeli bahan bacaan kat situ.

Sibongsu ku,Muhammad Nabil Farhaan pernah bertanya - ni banyak buku abah beli bila nak baca?

Bila ek nak baca? Semakin hari semakin tua - aku perlu lebihkan banyak masa lagi untuk membaca kerana jatah usia ku semakin singkat,semakin pendek makanya aku perlu lebih giat mengumpul bekalan iman dan takwa.

No comments:

Post a Comment