Petang tadi aku singgah jap kat gerai buku di tingkat bawah Pasaraya Giant Alor Setar.Jenguk-jenguk kot ada buku yang berkenan.Akhirnya beli gak sebuah buku motivasi dakwah dan majallah Asuh untuk hero bongsu aku tu,Muhammad Nabil Farhaan.

Sewaktu memandu tetiba Farhaan menghulur sesuatu dari belakang kepada ku `nah bah penanda buku untuk abah'

Aku ambil dan melihatnya ..... wordingnya!

Ya Allah ... Astaghfir Allah .... apakah ini peringatan .... amaran .... perintah dari Mu melalui medium penanda buku ini untuk hamba Mu yang sering lalai ini.Aku akui sememangnya aku punyai satu sifat / sikap yang cukup negetif iaitu suka bertangguh bila mahu melakukan sesuatu.

Ya Allah Ya Tuhan ku....berikanlah aku pertunjuk Mu .... Ampunkanlah dosa hamba Mu yang sering panjang angan-angan dan alpa lalai ini.... Astaghfir Allah!

Comments

Popular posts from this blog

FADHILAT DAN KHASIA SURAH EMPAT QUL

KHASIAT AIR KETUM

Khasiat Pokok Lidah Ayam