Susu IgG-Plus Smart Naco

Hari ni ada lagi lagi pengguna Susu IgG-Plus yang talipon menyatakan kesukarannya untuk mendapatkan bekalan susu ini.Nenek beliau pernah meminum susu ini namun kerana sukar mendapatkan bekalan nenek beliau terpaksa beralih ke produk susu yang lain namun kesan penyembuhannya tidak sama.

Bila saya ceritakan mengenai kaedah jualan secara pos dimana beliau perlu bank in RM98 ke dalam akaun saya dan pastu produk akan di pos secara pos laju Jabatan Pos beliau terus terdiam.

Saya faham - ini soal kepercayaan @ keyakinan.Kalau ada yang tak percaya @ tak yakin kepada saya - saya tak nak memaksa.Terserahlah kepada hati masing-masing.Kalau bimbang @ takut di tipu tak usahlah berurusniaga dengan saya.

Niat saya menjual Susu IgG-Plus ini adalah nak beribadah.Membantu menyampaikan produk yang berkhasiat ini (dengan izin Allah SWT) kepada mereka-mereka yang memerlukan.Ekoran beberapa panggilan talipon yang saya terima dan saya mencadangkan mereka supaya membelinya di HQ iaitu di Taman Maluri,KL masing-masing menyatakan sukar nak berbuat begitu dan saya pula tak ada senarai stokis-stokis yang terkini yang masih aktif membekalkan Susu IgG-Plus ini makanya saya gagal untuk membantu mereka.

Dari sinilah timbulnya semula keinginan saya untuk membantu - membantu memenuhi kehendak @ keperluan pengguna Susu IgG-Plus ini.Jual beli saya secara runcit dan saya tidak amalkan sistem MLM iaitu mencari downline,upline dsbnya.

1. Talipon @ SMS nombor 0195456516 dan nyatakan alamat pos anda yang lengkap.
2. Insha Allah saya akan reply untuk keterangan lanjut.
3. Bank-in amaun bayaran dalam akaun Maybank saya
4. Saya akan pos Susu IgG-Plus kepada anda menggunakan khidmat Pos Laju.

Anda tak perlu fikirkan masalah traffic jam,tempat letak kereta @ mencari-cari stokis - hanya tunggu saja lebihkurang 3 @ 4 hari selepas anda bank in bayaran - Susu IgG-Plus akan muncul di hadapan rumah anda di hantar oleh anggota Jabatan Pos Malaysia,Insha Allah!.

Tak sekuman pun terbetik di hati ku mahu menipu sesiapa kerana RM112 itu terlalu kecil nilainya kalau nak dibandingkan dengan pahala ibadah dan redha Illahi yang aku mahukan.


Comments

Popular posts from this blog

FADHILAT DAN KHASIA SURAH EMPAT QUL

KHASIAT AIR KETUM

Khasiat Pokok Lidah Ayam