Wednesday, October 29, 2014

Piramid Melayu ???


Apa ni ?

Piramid Melayu ?

Lebih hebat dari piramid kat Mesir tu ?

Biaq betul!

Sari dua ni aku teruja sungguh ngan hal ini!  Boleh diterima akal kerana diriwayatkan susur galur bangsa Melayu kita nih pun ada hubung kait terus dengan Nabi Ibrahim a.s.

Malas dah nak mikir pasai belanjawan baru tu .... syok dua tiga ari jerr pas tu barang tu naik rega barang ni naik rega.

Malam kemarin dulu (esoknya belanjawan akan dibentangkan oleh PM) masa dok beratur nak bayar kat satu kedai tu,ada sorang pak cik mai kat kaunter bayaran tanya `gula letak tang mana'  jawab cashier tu `gula tak dak stok la pak cik,dah abis!'

Gula dah pun naik 2 kupang (yang lain-lain tu - coming soon laa no)  

kalau lagu nih ..... tak kena gaya nyer BP pun naik oooo!


(jika anda tahu ws lain yang sealiran ngan ini - habaq no! kat ruangan komen bawah tu - terima kasih bebanyak laaa)

No comments:

Post a Comment