Susu Kolostrum IgG-Plus


KOLOSTRUM ADALAH MAKANAN TERBAIK YANG PERTAMA KALI DIMAKAN OLEH MANUSIA.

Susu IgG Plus telah memasuki pasaran melalui Syarikat Smart Naco sejak tahun 2004. Produk di Import terus dari New Zealand dan pembungkusannya telah dilakukan di Malaysia. Produk ini tidak perlu diragui kesasihan halalnya kerana telah mendapat pengesahan halal dari JAKIM dan kualitinya telah diiktiraf apabila menerima anugerah Asia Pacific Super Excellent 2006/2007.

Susu IgG Plus mempunyai 3 Fungsi Utama iaitu :


Fungsi Phospholipids yang terdapat pada susu IgG Plus adalah untuk menggantikan Phospolipids yang ada pada membran sel bagi menjaga kualiti sel dalam tubuh badan kita. Apabila membran sel yang melindungi sel sentiasa terjaga dan sempurna ia akan memainkan peranan seperti :

. Membantu proses penyerapan zat makanan dan perkumuhan toksin
. Membantu membaiki ketelapan sel
. Selain itu ia juga mampu membantu kepada proses pertumbuhan sel-sel baru


Fungsi Immunoglobulin G (IgG) yang terdapat pada susu IgG Plus kita mampu membantu tubuh badan kita membina sistem pertahanan badan yang kuat. IgG mampu melawan virus dan bakteria yang menyerang tubuh badan kita selain berfungsi untuk meningkatkan keupayaan daya ketahanan tubuh badan.

. Meningkatkan sistem Imun dalam tubuh badan
. Melindungi badan dari serang virus dan bakteria


Susu memang terkenal kerana sumbangan kalsium kepada tubuh badan. Badan kita memerlukan 1000mg kalsium sehari dan sumber kalsium yang agak tinggi terdapat pada susu. Satu fakta menarik jika kita tidak membekalkan kalsium yang mencukupi untuk sistem tubuh badan , maka sistem ini akan mengambil kalsium yang tersimpan didalam tulang. Kalsium juga penting untuk penjagaan kekuatan dan kesihatan tulang kita. Jesteru itu , susu IgG Plus yang diperkaya dengan kalsium dapat membantu menyediakan kalsium untuk tubuh badan. Ia juga membantu dari mengelakkan dari osteoporosis.

. Tulang menjadi lebih kuat dan sendi yang lebih fleksibel
. Mengawal saraf dan otot , ejen pembekuan darah dan berkesan untuk tidur yang lena

Jadi itu antara 3 fungsi yang cukup penting yang terdapat dapat produk hebat susu IgG Plus keluaran Smart Naco selain terdapat peranan-peranan lain lagi.
Susu IgG Plus juga berfungsi untuk :

Menguatkan Minda dan Daya Ingatan : sangat sesuai untuk perkembangan minda anak-anak anda atau mereka yang telah lanjut usia

Menjadi pengawal sistem dan organ tubuh badan kerana mampu melawan virus dan bakteria dalam tubuh badan kita

Untuk kecantikan dan awet muda. Faktor Pertumbuhan yang terdapat dalam susu mampu membantu mencantikkan kulit dan awet muda apabila sel-sel kulit kita sentiasa sihat.

Membekalkan vitamin-vitamin yang diperlukan seperti :

Vitamin A : Untuk kesihatan mata
Vitamin B6 : Untuk urat saraf , kebas kaki tangan
Vitamin B12 : Menambah darah
Vitamin C : Untuk kesihatan kulit dan sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah kulit

Untuk memelihara kesihatan dan kekuatan tulang kita untuk mengelakkan osteoporosis

Sebagai Minuman Kesihatan yang berkhasiat tinggi,Susu IgG-Plus telah menggunakan ramuan yang 100% semulajadi,tiada bahan pengawet,hormon dan bahan kimia,malah ianya diproses dengan teknologi tinggi serta merupakan makanan kesihatan yang tiada kesan sampingan.

Susu IgG-Plus merupakan makanan tambahan yang bukan toksik,bukan alergik dan tidak bertindakbalas dengan makanan tambahan lain atau dadah.Produk dari New Zealand ini sememangnya terkenal kerana pemprosesan dan bekalannya yang berkualiti dan konsisten.

Anda nak order susu ini ? 
silakan tel / sms / wassup : 019 5456516

Comments

Popular posts from this blog

FADHILAT DAN KHASIA SURAH EMPAT QUL

KHASIAT AIR KETUM

Khasiat Pokok Lidah Ayam