Bila Masa Nak Minum Susu IgG-Plus


Salam kesihatan buat semua pengguna Susu Kolostrum IgG-Plus Smart Naco.

Arus semasa kini di dapati produk ini telah kembali gagah semula di pasaran.Setelah disaingi oleh berbagai-bagai jenama lain yang berteraskan kolostrum susu lembu dan susu kambing namun Susu Kolostrum IgG Plus tetap unggul dan tiada bandingan dari segi kualiti dan khasiatnya.

Bekas pengguna Susu IgG-Plus yang suatu ketika dulu terdorong untuk beralih ke produk lain kini telah kembali semula meminum produk ini.Semua ini kerana keunggulan produk ini yang tiada tandingannya.

Soalan utama yang sering dikemukakan oleh pengguna susu ini kepada saya ialah "bilakah masa yang paling sesuai untuk minum susu nih"

Jawabannya : Nak minum masa mana pun boleh.Tak ada masalahnya tetapi ada 2 waktu yang paling sesuai untuk minum iaitu sebelum tidur atau sebaik saja bangun dari tidur.

Motif utama di sini ialah selepas kita minum susu IgG-Plus ini,kita tak nak ada apa-apa makanan lain lagi yang masuk ke dalam perut supaya susu yang kita minum ini akan diserap semaksimanya oleh usus kita.

Tetapi ada juga rungutan dari pengguna yang mengatakan tak sesuai minum waktu sebelum tidur kerana mereka berasa segar selepas minum Susu IgG-Plus dan selepas itu sukar untuk tidur.

Bagi saya waktu yang paling sesuai dan saya mengamalkannya ialah sebaik saja bangun tidur.Masa itu perut kita memang benar-benar kosong.

Ambil satu paket Susu IgG-Plus masukkan ke dalam air suam (jangan banyak sangat air tu kerana susu ini tanpa gula jadi seeloknya kuantiti air tu mencukupi untuk 3 @ 4 kali teguk.Dengan kuantiti air sebegini anda akan dapat merasa keenakkan Susu IgG-Plus ini.

Selepas minum kita akan mandi dan bersolat.Pergerakan tubuh badan untuk aktiviti ini akan menjadikan tubuh menyerap sepenuhnya Susu IgG-Plus ini tanpa gangguan apa-apa makanan lain kerana waktu sarapan masih jauh lagi.Maksudnya lagi panjang jarak masa kita minum susu IgG-Plus dengan masa makan adalah lagi bagus.

Susu IgG-Plus ini bukanlah ubat tetapi ianya agen penyembuhan.Berdasarkan kepada tahap kronik penyakit yang kita hadapi kemungkin 20 paket yang terkandung di dalam 1 kotak Susu IgG-Plus ini tidak mencukupi untuk menyembuhkan penyakit.

Ada pengguna yang hanya 5 paket sahaja sudah ketara kesannya dan ada pengguna yang setelah beberapa kotak barulah terasa kesan penyembuhannya.

Jangan putus asa dan berterusanlah meminum Susu IgG-Plus ini kerana susu adalah minuman sunnah.

Setiap penyakit ada penyembuhnya - itu janji Allah swt.Mungkin Susu IgG-Plus ini adalah penyembuh penyakit anda.Cuma mungkin anda diuji lagi untuk menilai sejauh mana kesabaran anda.Teruslah meminumnya,Insha Allah penyakit anda akan sembuh!.

Anda yang sihat pula janganlah menunggu bila ada penyakit barulah nak meminum Susu IgG-Plus.Ibarat kereta yang baru dibeli jika sedari baru ini dijaga minyak enjinnya,airnya,angin tayarnya dsbnya - nescaya jangka hayat kereta itu akan bertahan lama.

Kesimpulannya : jangan bertangguh lagi.Jadilah segera peminumnya.Dapatkan Susu IgG-Plus ini segera.

Caranya : Hubungi saja saya di 0195456516.Susu IgG-Plus akan dihantar segera ke hadapan rumah anda oleh anggota Pos Laju Jabatan Pos Malaysia.Kos pos laju adalah percuma.

Mudah & Murah.Anda cuma perlu berbelanja sebanyak RM120 sahaja.



Comments

Popular posts from this blog

FADHILAT DAN KHASIA SURAH EMPAT QUL

KHASIAT AIR KETUM

Khasiat Pokok Lidah Ayam