Friday, December 29, 2017

Susu IgG-Plus Smart Naco Tetap Terbaik!

Syukur kerana semakin ramai yang mahu berkongsi manfaat dan khasiat Susu IgG-Plus keluaran Smart Naco ini.Namun kesukaran masa kini ialah untuk mendapatkan Susu IgG-Plus ini kerana kebanyakan stokis telah tidak lagi aktif @ berpaling kepada produk lain.

Dengan niat mahu membantu memudahkan pengguna mendapatkan Susu IgG-Plus ini,saya melibatkan diri menawarkan perkhidmatan jualan runcit melalui pos (maaflah kepada mereka-mereka yang menghubungi saya mahu menjadi ahli Smart Naco Sdn.Bhd. atau mahu membeli Susu IgG-Plus ini mengikut harga ahli - saya tidak menawarkan pekhidmatan ini kerana saya tidak mengamalkan perniagaan kaedah MLM Smart Naco Sdn.Bhd.)

Timbul persoalan kekeliruan mengenai imej rekabentuk kotak Susu IgG-Plus ini kerana terdapat 2 imej bila anda search di internet iaitu;


Kotak Lama
Kotak Baru

Rekabentuk Kotak Lama mengandungi 30 sachet/paket x 15 gm dan dijual dengan harga RM135.00

Rekabentuk Kotak Baru mengandungi 20 sachet/paket x 15 gm dan dijual dengan harga RM98.00

Perubahan rekabentuk ini adalah strategi perniagaan pihak Smart Naco Sdn.Bhd. bagi menangani masalah susu tiruan suatu ketika dahulu dan rekabentuk baru ini lebih menarik kerana saiz kotak yang lebih kecil mudah untuk dibawa.

Kotak Lama yang mengandungi 30 sachet/paket ditamatkan pengeluaran dan tidak ada lagi di pasaran sejak Kotak Baru dikeluarkan.

Sebenarnya susu ini diniagakan secara MLM (Multi Level Marketing) tetapi saya tak berminat untuk terlibat dalam urusniaga secara begitu.Produk ini saya jual secara runcit mengikut harga yang ditawarkan oleh pihak syarikat dan saya memberikan khidmat pos laju secara percuma.

Pernah seorang sahabat bertanya kenapa saya perlu menjual susu sebegini sedangkan saya telah pun punyai pekerjaan tetap?

Sebenarnya saya adalah pengguna tetap Susu IgG-Plus ini.Setiap hari di awal pagi saya minum 1 paket Susu IgG-Plus ini dan saya dapat merasakan khasiatnya terhadap kehidupan seharian ku.Saya amat berpuas hati dengan susu ini,Alhamdulillah ianya serasi dengan saya.

Lantas saya merasakan khasiat susu ini wajar dikongsi rasa juga oleh orang-orang lain yang bermasalah yang mungkin dapat diatasi dengan penggunaan susu ini sebagai minuman harian.

Susu IgG-Plus ini dapat diperolehi dengan harga yang sama (RM98.00) dimana-mana stokis yang tertera di papan tandanya perkataan SMART NACO

Saya sekadar memberi pilihan kepada mereka-mereka yang tak punya banyak masa atau kemudahan untuk pergi ke mana-mana stokis untuk membeli Susu IgG-Plus ini.

Hanya bank ni dalam akaun saya sebanyak RM98.00 dan sekotak Susu IgG-Plus ini akan saya pos laju kepada anda - anda tidak perlu ke mana-mana.Tunggu sahaja kedatangan Mr. Posmen di hadapan rumah anda.

BERSAMA KITA BERKONGSI MANFAAT DAN KHASIAT SUSU IgG-PLUS SMART NACO

Sekiranya anda was was dan bimbang ditipu (bank-in wang tapi susu tak terima) - saya pohon maaf kerana saya tak mampu nak meyakinkan anda dengan kata-kata bermadah atau memaksa kepercayaan anda.Cukuplah kalau sekadar saya katakan RM98.00 itu tak bernilai sedikit pun kalau nak dibandingkan dengan azab pembalasan kemurkaan Allah swt kerana menipu.CCTV Allah swt ada di mana-mana sahaja mengawasi dan merakam kerja buat kita untuk diadili setimpalnya di Yaumil Masyar nanti.

Salam Kesihatan buat semua.

HJ. ZULKIPELI SALLEH
PENDANG,KEDAH.
019-5456516

Nota : Mulai Januari 2014 - harga RM98.00 telah dinaikkan ke RM112.00

7 comments:

  1. asslmkm en.Zul sy brminat utk membeli susu igg plus utk anak krn dia mnghadapi sakit kulit xzema dan bukan sorg y suka makan. adakh susu ini mmpu mgurangkn sakit kulit dan menmbh selera ank?..n apakh manafaat y ank sy dpt? skrg ank brumur 4thn. dan bolehkh sy mndptkn no ac en. dan bnk mn

    ReplyDelete
  2. salam encik.. boleh sy tahu kenapa ustaz zul xberminat dgn perniagaan MLM smart naco ni? adakah kerana sudah jelas haram sistem MLM yg digunakan oleh smart naco dlm Islam?

    ReplyDelete
  3. rm98 tu without kos pos ataw tak ni ustaz???

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum. Saya pernah menggunakan susu ini beberapa tahun lalu dan ia sangat baik untuk kesihatan saya. Antaranya ia memudahkan saya tidur (malam)dan bila bangun pagi saya terasa sangat segar. Saya juga merasa sangat aktif sepanjang hari. Tetapi beberapa tahun kebelakangan ini tiada lagi bekalan susu ini di Kuala Terengganu. Harap dapat membantu.

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum. Isteri saya mengidap tirod pada leher beliau. Atas nasihat dan syor oleh sepupu saya, saya belikan isteri saya susu igg plus. Setelah menggunakan 3 kotak igg plus, tirod itu mengecil dan terus hilang hingga kini. Alhamdullilah, syukur kepada Allah kerana dengan izinNya isteri saya pulih dan tak perlu dibedah.

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum. Isteri saya mengidap tirod pada leher beliau. Atas nasihat dan syor oleh sepupu saya, saya belikan isteri saya susu igg plus. Setelah menggunakan 3 kotak igg plus, tirod itu mengecil dan terus hilang hingga kini. Alhamdullilah, syukur kepada Allah kerana dengan izinNya isteri saya pulih dan tak perlu dibedah.

    ReplyDelete
  7. Saya dulu pernah jadi ejen Igg Plus..dn saya telah amalkan minum mmg terbukti bagus...penyakit yg saya alami sikit demi sikit pulih dn badan berasa segar tidak merasa cepat letih dan mengantuk....lama saya cari produk ni...alhamdulillah masih ada org yg menjualnya

    ReplyDelete