Susu IgG-Plus Penawar Alahan Hidung


Saya telah lama menghidapi masalah alahan hidung.Ini menyebabkan saya amat sensitif kepada perubahan cuaca sehingga saya selalu mendapat selsema.Tambahan pula,saya tidak dapat membezakan bau makanan dengan tepat disebabkan oleh alahan ini.

Pada suatu hari,seorang kawan kepada emak saya datang memperkenalkan produk Susu IgG-Plus.Setelah mendengar penerangannya, emak saya pun membeli satu kotak dan memberikannya kepada saya.Saya mengambil satu paket Susu IgG-Plus setiap hari.Selepas satu minggu mencuba,saya berasa masalah selesema itu berkurangan dan ia telah membantu mengembalikan deria bau saya semula.

Terima kasih kepada produk Susu IgG-Plus.

sumber : Buku Panduan NACO

Comments

Popular posts from this blog

FADHILAT DAN KHASIA SURAH EMPAT QUL

KHASIAT AIR KETUM

Khasiat Pokok Lidah Ayam