Testimoni Susu IgG-Plus


En. Tarmizi Osman ( Perak) – Kencing Manis

Saya mengidap kencing manis ni dah lama. Tapi sejak 2 tahun lepas ibu jari kaki saya berair.Macam mana nak kerja? Nak kerja kena pakai stokin dan kasut.Dah 2 tahun tak kerja.Saya cuba susu IgG-Plus ini. Baru 4-5 hari saja saya tengok jari kaki saya dah tak berair lagi,dah kering.InsyaAllah, saya akan terus ambil susu ni sampai penyakit ni hilang seluruhnya dari badan saya.

Saya merupakan bekas anggota polis. Selama ini saya kurang mengambil berat terhadap kesihatan sehingga saya dikenalpasti menghidapi kencing manis pada 12 tahun dahulu. Pada bulan Jun 2007 , masalah kencing manis saya bertambah buruk. Kaki saya mula terbentuk satu luka kecil. Ia merebak dengan cepat sehingga menjadi luka yang parah dalam masa satu bulan. Doktor menasihatkan saya supaya memotong kaki yang terlibat. Kawan saya memperkenalkan Susu IgG Plus , Cellrenew , dan Alfalfa produk dari Smart Naco kepada saya. Saya mengamalkan ketiga-tiga produk tersebut.


En. Abdullah Mat Hassan (Jeli, Kelantan) – Sengal Tulang

Penyakit yang saya hadapi iaitu sengal-sengal tulang, telah beransur sembuh dan sekarang ini telah pulih seperti sedia kala, Alhamdulillah, sekarang ini sudah 8 packet. Susu IgG Plus ini memang memberi kesan yang baik.
Setelah satu bulan mengambilnya , saya mula merasa perubahan yang ketara. Luka saya telah mula kering dan tidak lagi berasa sakit. Alhamdulillah sekarang kaki saya beransur sembuh dan saya dapat menjalani kehidupan saya seperti biasa. Saya juga telah berkongsikan produk Susu IgG Plus kepada ramai rakan-rakan dan ternyata ia dapat membantu ramai rakan-rakan yang senasib dengan saya.



Anda nak order susu ini ? 
silakan tel / sms / wassup : 019 5456516 / 0174352670

Comments

Popular posts from this blog

FADHILAT DAN KHASIA SURAH EMPAT QUL

KHASIAT AIR KETUM

Khasiat Pokok Lidah Ayam