Amalan Sejak Tahun 2005 Bersama Susu IgG-Plus


Sejak Susu IgG-Plus ini muncul dalam pasaran di Malaysia pada tahun 2005 dan sehingga ke hari ini saya istiqamah mengamalkan minum 1 paket Susu IgG-Plus sebelum tidur.

Kesannya : Sukar untuk disebutkan di sini kerana nikmat kesihatan itu terlalu besar,terlalu luas kurniaan Allah SWT.Alhamdulillah syukur kepada Nya kerana bagi saya susu ini bermanfaat untuk kesihatan dan top-up tenaga seharian.Saya akan terus meminumnya,Insha Allah!

Nota : Beberapa orang telah menalipon / sms saya bertanyakan susu ini dan akhirnya diam begitu saja.Saya faham kebimbangan anda - bimbang ditipu kerana dewasa ini penipuan dalam perniagaan online ini berleluasa.Saya serahkan isu `kepercayaan' ini kepada anda untuk membuat penilaiannya.Bagi saya nilai RM110 itu terlalu kecil kalau nak dibandingkan dengan azab dari Allah SWT di yaumul mahsyar nanti kerana menipu.

Anda nak order susu ini ? 
silakan tel / sms : 019 5456516 / 0174352670

Comments

Popular posts from this blog

FADHILAT DAN KHASIA SURAH EMPAT QUL

KHASIAT AIR KETUM

Khasiat Pokok Lidah Ayam