Susu IgG-Plus Laris Di Bulan Ramadhan AlMubarak


Ramadhan baru beberapa hari bermula.Namun syoknya order Susu IgG-Plus tetap ada malah lebih laris dari bulan yang sebelumnya.Pembeli paling ramai adalah dari Negeri Sabah dan Serawak.Terima kasih kepada regular customer kerana terus membuat pembelian.

Kepercayaan tuan/puan amat saya hargai dan doa saya agar tuan/puan akan beroleh manfaat kesihatan bila minum susu ini,pulih dari masalah kesihatan yang dihidapi dan seterusnya mampu menjalani kehidupan ini dengan lebih ceria.

Kepada pembaca blog ini,yang berkeinginan untuk membeli susu ini tetapi masih was was bimbang saya menipu - maaflah saya tak ada kaedah khas untuk meraih kepercayaan anda - cumanya bagi saya nilai RM120 itu terlalu kecil dan tak setimpal dengan azab/dosa kerana menipu.

Kaedahnya mudah - anda bank in dalam akaun saya - saya semak akaun untuk pengesahan - esoknya saya akan pos Susu IgG-Plus ini ke alamat pos anda melalui khidmat Pos Laju Jabatan Pos Malaysia.

Anda tidak perlu ke mana-mana.Hanya tunggu sahaja,2 @ 3 hari selepas itu Susu IgG-Plus akan sampai ke alamat pos anda.Kos pos percuma.

Berminat ? ? ?

Comments

Popular posts from this blog

FADHILAT DAN KHASIA SURAH EMPAT QUL

KHASIAT AIR KETUM

Khasiat Pokok Lidah Ayam